S/Y ZŁOTA RYBKA

| Klasa | Bezkonkurencyjna |
|---|---|
| Rok budowy/przebudowy | 1991 |
| Budowniczy | Adam Glegoła z rodziną |
| Konstruktor | Adam Glegoła |
| Lc-Długość całkowita [m] | 5,55 m |
| Lwl-Długość KLW [m] | 5,30 m |
| Bc-Szerokość całkowita [m] | 2,40 m |
| Ożaglowanie [typ] | Slup |
| S-Powierzchnia żagli [m2] | 18,5 m2 Grot - 11 m2 Fok - 7,5 m2 |
| Podstawowy materiał żagli | Dakron |
| T-Zanurzenie [m] | 1,4 m |
| Typ płaszczyzny oporu bocznego | Miecz |
| Masa własna [kg] | 850 |
| Masa balastu [kg] | 140 |
| Typ owręża kadłuba | Skośno- denny |
| Kadłub [materiał] | Sklejka laminowana |
| Drzewce [podstawowy materiał] | Aluminiowy |
| Załoga | 5 |
| Armator | Adam Glegoła - Lublin |
Łódka zbudowana przez armatora według własnego projektu sposobem "gospodarczym" do żeglugi turystyczno-rodzinnej. W czasie kiedy powstała była wystarczająco obszerna i wygodna do tego celu, a z uwagi na lekkość i niewielkie wymiary jest bardzo mazurskim i prostym w żegludze jachtem. Daje wiele frajdy szczególnie z powodu szybkości żeglugi i prostoty manewrowania.


S/Y BASZTARD
S/Y CZAJKA
S/Y ŚWIT